12 Ara 2013

Glug, Glug, Blog !


             Arkadaşlarım bu blogu niye açtım? Öncelikle fikirlerimi paylaşabilmek için çünkü birçok blog ve siteden yararlandım. Güzel denilen dizileri izledim, önerilen filmleri araştırdım. Ben de diğer arkadaşlarla fikir alışverişi yapabilmek için açtım birazda ^^

Bi ikinci sebepte bana karşı ya da dizilere karşı çoğu insanların önyargılı olmaları. Kore dizisi izleyen ya da Uzakdoğu'ya ilgi duyan pek kimse yok çevrem de. Tek tük ama en aşırısı yine ben kalırım içlerinde. Ama ben bu kültürü, dizileri güzel ve önyargısız bi şekilde anlatmak istiyorum. Bilmediğimiz bişeyi eleştiremeyiz önyargısı bol olan insanlar eminim oturup bi araştırmamıştır en azından bi bölüm dizi izlememiştir. Ben de hiç sanıldığı gibi olmadığını onları ne kadar sevdiğimizi anlatmak istiyorum.

Diziler olsun düşüncelerim olsun, ilgimi çeken ne varsa sizinle de paylaşıcam. Öpüldünüz * *

0 yorum:

Yorum Gönder