24 Eki 2014

Abnormal Summit, 2014 ( Non-Summit )



 Abnormal Summit ne bir dizi ne de film. The Return of Superman' dan sonraki ikinci tv programı kaydım. Güzel buldukça yazıp sizlerle paylaşıyorum. Aşağıda sunucularımızı görüyorsunuz. G11 komik olduğu kadar üç sunucumuzun da onlardan aşağı kalır yanı yok. Hatta programı renklendirenler onlar diyebiliriz. Sol baştan sayarsak; genel başkan Jun Hyunmoo, genel sekreter Yoo Seyoon, başkan Sung Sikyung.

   Bu tv programını ben gerçekten çok severek ve gururlanarak izliyorum, neden gururlanıyorum çünkü programa onbir ülkeden temsilciler konuşup tartışıyorlar ve içlerinde Türkiye'yi temsil eden hepimizin çok iyi bildiği ve tanıdığı ' Enes Kaya '. Enes oppa sağolsun ülkemizi güzel ifade ediyor. Şimdi tek tek ülkeleri ve temsilcilerini sizlere sunuyorum.

   Tabi ki milliyetçilik yapıp ilk kendi ülkemle işe başlıyorum :)
    2002' de üniversite için gittiği Kore'de birden fazla okulda okudu ve medya dünyasına atıldı. 2010'da ilk filmi olan 'Tha Haunters' da oynadı. (Bu filmde çok güzel bi ara sizinle paylaşmalıyım.) Birçok programda yer aldı, Kore'de de tanınan biri. Ayrıca programda sert ve sahiplenici gözüküyor benim gözümde yani Türk erkeği rolünü iyi yansıttığını düşünüyorum. Programda sivridilli olarak adlandırılıyor, çünkü düşündüğü neyse söylüyor ve çekinmiyor, programda ülkemizi biraz muhafazakar görüyorlar, bana öyle geldi.

   Samuel Okyere, Gana'yı temsil eden bir diğer üyemiz.
   Burs alarak Kore'ye okumaya gelen Sam'i birçok 'Happy Together', 'Running Man' gibi ünlü tv programlarında görebiliriz. Grubun yaramaz çocuğu gibi, hareketleri, tavırları bana sempatik geldi. Bazen kendi dilindeki çoğu kelimeleri unutarak korece konuşuyor :) Enes'le tartışmaları çok oluyor ama tatlı tartışmalar, gerçi Enes sivridilinden dolayı herkesle bir tartışma halinde :) Ayrıca Will Smith'in kayıp ikizi olabilir mi ??
    Zhang Yuan, Çin'i temsil eden bir üyemiz. Hayatı hakkında pekte fazla bir bilgi yok ama genel üyeler Kore' ye okumak amaçlı burs alarak gelmiş Zhang'da büyük ihtimal eğitim amaçlı gelmiştir.

   Genelde birçok küçük işte çalışmış , korecesi pek düzgün olmadığı için zorlanmış da. Tabi şöhret kapılarını aralamış, o kapıdan girdi gireli fashion week'leer, fotoğraf çekimleriii, programlaar.. Ama  fazla milliyetçi açıkçası, Takuya' ya açık açık belli de etmekten çekinmiyor kendisi. Yazık çocukcağız napacağını şaşırıyor.
  
Alberto Mondi, İtalya'yı temsil eden bir üyemiz. Neden bilmiyorum ama bu adamı çok seviyorum. Kimsenin etlisine sütlüsüne karışmayan bir adam. Aşık olduğu bi kızın peşinden, ordan taa Kore'lere kadar gelmiş ve gitmemiş. İtalyan erkeği işte yaa, romantizmin başkenti. Ayrıca çok mantıklı konuşuyor, her defasında. Alberrto Spagetto !


  
   Guillaume Patry, Kanada'yı temsil eden bir üyemiz. Kimseyle bir tartışması bi sıkıntısı olmayan üyelerden birisi ayrıca sessiz, sakin. Çok konuşmadığından dolayı Kanada hakkında çok da bilgi edinemiyoruz :)
   Gençlik yıllarında tam bir oyun bağımlısıymış, Kore'de oyun yarışmalarına bile katılmış, ayrıca sunucularımızdan Sikyung'u çok seviyor :) Sikyung'un şarkısını söylediği bir bölüm var, (10.bölüm) ,izleyin,pişman olmayacaksınız.. kkkkk !


   Tyler Rasch, Amerika Birleşik Devletleri'ni temsil eden bir üyemiz.
   Tam bir Konfüçyüs. Sunucuların bile bilmediği korece kelimeler kullanıyor, kitap okumaya bayılıyor ve gerçekten zeka dolu bir insan.
   Küçük, ufak tefek ama zekası G11'den bile daha büyüktür.
   
 Takuya Terada, Japonya'yı temsil eden bir üyemiz. Temsil ettiği ülke açısından da bir sıfır öne geçiyor bende.
   Takuya yavrum ilk başlarda Çin'den (Zhang) çok çekti ama sonra arayı düzelttiler sanki en azından programda öyle gözüküyor. Takuya, Tyler ve Zhang'ın 'Happy' yi söyledikleri bir bölüm var, onu mutlaka izlemelisiniz.
Daniel Snoeks, Avusturalya' yı temsil eden bir üyemiz.
   Abnormal Summit'in en genç üyesi, akranım. 20 yaşındaymış. Dışarıdan biraz soğuk duruyor sanki, sizce?
   Ayrıca dövmeleri çok fazla olduğu için dışlandığı oluyormuş, onlara karşılık şunu söylüyor: 'Ben iyi bir adamım ! '
   Daniel Lindemann, Almanya'yı temsil eden bir üyemiz.
   Aslında 5.bölüme kadar yoktu, onun yerine İngiltere'yi temsil eden James Hooper adında bir üyemiz vardı. Fakat 5.bölümde gitti.
   Daniel aklıma hep gülerken geliyor. Gerçekten çok güleryüzlü bir insan, onu da seviyorum. İlk geldiğinde 'Enes'le çok tartışacağız gibi görünüyor.' dedi ama pek öyle birşey yapmadı.

   Julian Quintart, Belçika'yı temsil eden bir üyemiz.
   İnanılmaz bir çene var, gerçekten çok konuşuyor. İyi mi kötü mü karar verilemeyen bir tipmiş gibi gözüküyor ama bence çok sempatik. Tamam, hemen sorulara fevri cevaplar veriyor, cevaplar çoğu zaman da  gençvari. Ama çok sevecen. Gerçi çokta genç sayılmaz, 27 yaşında. Yetişkinliğe doğru adım adım ilerliyor.

  Robin Deiana, Fransa'yı temsil eden bir üyemiz.
   Herkesle uyumlu, sevecen bir tip. Fransa'yı iyi yansıttığını düşünüyorum.
   G11 arasında anket yapılaması istenmiş, birbiriniz hakkındaki eleştirileriniz, yorumlarınız olarak. Çoğu kişiye ' Onu severim.' şeklinde yorumlar yapmıştı :) Sıra gelelim üzücü haberlere:

    Programda yapılacak değişiklikler:
   - 11. bölümden itibaren Enes Kaya'nın yerini Mısır temsilcisi Sami El-Baz alacak.
   - 12. bölümden itibaren Alberto Mondi'nin (İtalya) yerini İtalya temsilcisi Alberto Lussana alacak.
   - 13. bölümden itibaren Tyler Rasch'ın (ABD) yerini ABD temsilcisi Danny Arens alacak.
   - 17. bölümden itibaren Takuya Terada'nın (Japonya) yerini yine bir Japonya temsilcisi alacak ama henüz isim belirtilmemiş.

   Demek ki belli anlaşma süreleri var, değişiklikler şimdilik böyle.     
                              **öpüldünüz