20 Mar 2014

007, Bbang !


  Bugün öylesine internette dolanırken gözüme Exo'nun bi videosu takıldı. Showtime 9.bölüm. Bütün üyeler toplanmış, oyun oynanacak. İzledim, bi kere daha izledim, altyazıları durdura durdura okudum ama yine de oyundan hiçbişey anlamadım. Herkes sessiz, konuşmuyor, hareketlerle anlaşıyorlar. Hatta güldükleri zaman bile sessiz gülüyorlar ses çıkarmaları yasak ki hatta Kai bi ara ' Dişler gözükmemeli' diye oyunun kuralını hatırlatıyor. Ama o kadar komikler ki izlerken çok eğlendim ve oyunu da araştırayım dedim. 
       Şimdi kore oyunumuz şöyle;
   (Sıfır sıfır yedi oyunu) Oyuna ilk başlayan kişiye A diyelim. A, B'yi işaret eder. B de C'yi işaret eder. C kişisi 7 saniye içinde "Bang!" diyerek D kişisini işaret etmek zorundadır. C, D kişisini işaret ettiğinde D kişisinin etrafındakiler de ellerini havaya kaldırmalılar yoksa cezayı onlar alır. Ayrıca dişlerin gözükmemesi gerekiyor. Ayrıca bu oyun sesli de oynanabilir. A kişisi '0' der, B'yi işaret eder. B kişisi de '0' der, C'yi işaret eder. C kişisi ' Bang!' der ve D kişisini işaret eder. D kişisinin yanındakiler ellerini havaya kaldırır. Exo'nun oyunu için tıklayın:)

                                                                                                                                    Öpüldünüz **