28 Oca 2014

Gwiyomi , gwiyomi !!!





   Gwiyomi! Yani tatlı şarkı anlamına geliyormuş, biraz araştırmaya çalıştım ama sonra kendi bildiklerimi yazayım dedim, üşendim :):)
  Hari tarafından yapılan bu şarkı kısa sürede bütün Kore'de popüler olmuştur. Şarkıyı popüler yapan 'acting aegyo' yani çocuk gibi davranmak. Şarkı söyleyen kişiyi daha şirin daha tatlı yapan bi şarkı. Şarkının en başında herşey normal fakat nakaratına gelince eğlenceli hareketler başlıyor. Ben gwiyomiyi So Ji Sub'un SBS awards 2013'te onun için yaptıkları bi videoda gördüm. Master's Sun dizinden kesitler alınarak gwiyomi şarkısını oluşturmuşlar,
benim çok hoşuma gitti, cidden çok tatlıydı :) burdan izleyin :)
  Şarkının nakaratı çok basit, parmak sayısına göre hareketler yapıyosunuz :
   1+1  işaret parmakları yanağa gömülür
   2+2  tavşan kulağı yapılır
   3+3  baş parmakla, işaret parmağı birleşik diğer üç parmak serbest, yanakta daireler çizilir
   4+4  iki elin parmak uçları birleştirilerek çene altına konur ve kocaman gülünür :D
   5+5  meşhur kalp hareketi yapılır <3
   6+6  parmaklar tek tek öpülür, haha bu kısım çok zevkli mini bi ritim çıkıyor :D
 Bu şarkıyı hemen hemen her ünlünün yaptığını görebilirsiniz. TV programalrına katılan çoğu ünlüden gwiyomi yapması isteniyor. Tezahüratlar diz boyu ! ' Hadi, gwiyomi yap oppaa, haa- diii ! '
 Ama bir oppamız yapmakla kalmamış özel video çekip koymuş ve hayranlarının kalplerini fethetmiş. Kim? Tabi ki Kim Hyun Joong. Kızlar bu hareketler karşısında çığlıklarını tutamıyorlar ve tabiri caizse eriyip bitiyorlar. ' Omo,omo şu hareketlere baak, nomu yeppoooo. '  Gwiyomi Şarkısı :)


                                                                                                             ** Öpüldünüz

0 yorum:

Yorum Gönder