28 Oca 2015

Hyde, Jekyll, Me / Hyde, Jekyll and I, 2015

 Yorobuun !  Kill me Heal me dizisine, konusuyla, oyuncularıyla ve senaryosuyla rakip bir dizi geldi, daha tazecik 2 bölümünü izlemiş bulunuyorum. Yine güncel dizi, yine ben, sabredecektim güya, beceremedim. Şimdiden diğer bölümleri iple çekiyorum.
 
   Konusuna gelecek olursak, Başkan Goo Seo Jin (Hyun bin), adı 'Wonderland' olan eğlence parkının müdürüdür. Tabiki de müdür olduğu için yüzü mahkeme duvarı, kimseye ilişmeyen, günü daima programlanmış, kafasına eseni yapan,yasaklayan ukala, insanlıktan nasibini almamış bir tiplemeyle karşımıza çıkıyor -gerçi Secret Garden'dan alışkın olduğumuz tipik Hyun Bin işte :)-  Fakat Başkan Goo'nun bir sorunu vardır, kalp atışı 150'yi geçtiği zaman tamamen başk biri olur, o yüzden hep doktor kontrolleri altında yaşamaktadır. İçinde yaşayan o farklı kişilik 'Robin' den gerçekten nefret etmektedir. 5 sene boyunca içinde saklamayı başarmıştır. Kalp atışını stabil tutabilmek için, çoğu şeyden uzak durmuştur.
    
    Bir gün sirkten kaçan bir gorilin eğlence parkını velveleye vermesinden sonra başlar herşey. Herkes paniklemiş halde napacağını bilemezken, gorilin küçüklüğünden beri yanında olan Jang Han Na (Han Ji Min) gelir, onu sakinleştirmek için Bing-bing! (gorilin adı) diye bağırır, Han Na'ya koşan gorili gördüğünde Başkan Goo'nun nefesi kesilir, kalp atışları yükselir. O an bi terslik olduğunu anlamıştır.
   Bundan gerisinianlatırsam çok fazla spoiler vermiş olurum burada bırakıyorum arkadaşlar, bu diziye bağımlı olacağınıza eminim :)
 
  Aklımda asılı kalanlar:

 1-
Kill me Heal me mi Hyde, Jekyll and me mi derseniz ikisi de karar veremeyeceğim kadar güzeller, mianhe..
 2- Sanırım iki dizide  de kişilikleri daha çok benimsemiş durumdayım. Shin Se gi ve Robin. Fakat %100 dizi sonunda bu kişilikler kaybolacak ve ben kahrolacağım.
3- Bana sorarsanız Hyde,Jekyll and me dizisinde bu çoklu kişilik bozukluğunu bir sunum olarak bize tanıtmaları bir artıydı, en azından hastalığı daha da iyi anlayarak diziye hakim olmamızı sağlıyor.
4-Dizi ,araştırmak isterseniz Dr.Hyde ve Bay Jekyll adında birçok versiyonu bulunan bir filmden esinlenilmiş. Çok eski bir yapım, ilk vizyon tarihi 1931'edayanıyor.
                                                                                                                                                                                               **öpüldünüz