2 Ağu 2014

Nudo'yu tattım, notunu verdim !

   Merhaba arkadaşlarım, bu seferki yayınımda bir Türk markası olan Nudo kıvırcık eriştelerini (ramen) tattım, daha doğrusu acaba biz nasıl bir yorum getirmişiz diye merakımdan alıp, yedim :)


  Aslında eski bir ramen yayınımda bahsetmiştim ki Carrefour'da uzakdoğu mutfağı bölümünde çeşit çeşit ramen var diye. Hay şansıma ki nazar mı değdirdim, ne yaptıysam geçen gittiğimde reyonlar bomboştu. Deli dana gibi bütün reyonlara baktım belki kenar köşelerden çıkar diye, ancak Nudo'yu bulabildim dedim ki 'La Vita yetin bununla kızım, bu da ramen! '. Zaten Nudo'nun bile tek çeşidi Domatesli vardı, seçenek bile olmadan direk buna yöneldim.

  Yediysem eğer bunu da sizinle paylaşmalıyım dedim veişte buradayım. Öncelikle şunu söyleyeyim, kore mutfağından fırlamış bi ramen beklemeyin. Çünkü yemeği sevdirebilmek amacıyla Türk mutfağına uyarlamışlar, acı değil, domates aroması gayet hissedilir. Yanında sebze aparetifi de kurumuş yeşil soğanlar, isteyene ayrı pakette toz acı biber (bütün paketi dökmeme rağmen fazla acı değildi), ve baharat aroması. İçinden bir de katlanabilir plastik çatal vardı, ama ben çubukla yedim, tercih sizin :)

  Tadına gelecek olursak, ben açıkçası beğendim ama ramenin tadını vermiyor bana göre. Çünkü ramen acı olmalı, fotoğrafta da gördüğünüz üzere kocaman bi bardak su aldım acıdır diye, ama çok içmedim. Bir de benim ramenin en sevdiğim tarafı sondaki hediyesi et suyudur. Sanki domates suyu içmişim gibi geldi. Zevkle yedim ama nasıl desem ramen diyerek yemem ayrı bişey çünkü. Ramen çok farklı bana göre. Şöyle söyleyeyim canınız hafif bişey isterse eğer Nudo yiyebilirsiniz :)  Afiyet olsun !!!
                                                                                                                                           öpüldünüz**