6 Nis 2014

Exo-e Showtimee !


    Dizi izlediğim seneler boyunca bir ilk yaptım ve dizi-film harici bi program serisi izledim. Pişman
 da olmadım, hatta bazı yerlerde kahkahalarla izleyip deli gibi tekrar tekrar izledim.Eğer ki Exo'yla şu an ilk defa tanışıyorsanız sizi biraz aydınlatmakta bana düşer tabi ki :) Kendi serüvenimle başlayacak olursak benim Exo ile ilk tanışma olayım herkesin ilklerini yaşadığı Youtube ile oldu. Yanlarda çıkan videolardan birinde 'Exo- Wolf' u gördüm, açılmasını beklediğim video yüklenedursun diğre sekmede onu açtım. Sanki beni dinle der gibi hemen yüklenmiş, şarkı başladı. Diğer video dolmadığı için hemen pabucunu dama atıp kapadım ve Wolf'u izlemeye başladım. Dansı ve kareografisi hemen beni kaptı, bi kere daha izledim. Sonra diğer şarkılarına göz attım, hani nedir işte en bilindikleri: Mama, Growl, Miracles in December, Don't Cry falan filan :) Sonra devamı geldi, hatta 12 kişi olduklarını bile bilmiyordum ve eğer siz de ilk defa duyduysanız şaşırmışsınızdır ki ben de şaşırdım. Hani video izliyordum ama ne biliyim diğer arkadakileri dansçı falan diye düşünmüştüm. Sonra bi arkadaşımdan gördüm; ' Aa, biliyorum bu grubu, programı mı çıkmış' diyerekten 12 bölümün de hepsini indirdim ve iki gün içinde izleyip bitirdim. Size kısaca tanıtmam gerekirse (aşağıda zaten isim isim yazıyor, az buçuk karakterleri hakkında öne çıkanları ben anlatayım.) sol baştan.
 - Chen: Çok heyecanlı ve gerçekten hareketleri çok doğal. Ve programda duyacağınız kahkahaların çoğu onun. Çok güzel gülüyor :)
 -Xiumin: Grubumuzun sessiz sedasız çocuklarından biri, hareketlerinin sempatikliğiyle zaten konuşmasına gerek kalmıyor. Ayrıca çok da titiz :)
 - Luhan: Xiumin'le çok yakınlar, birbirlerinin en yakın arkadaşları. Ayrıca Çinli üyemiz.(2014'te gruptan ayrıldı.)
  -D.O.: En ağırbaşlı, sessiz, sakin ama doğal hareketleriyle sempatiklik kazanan ve grubumuzun babası gibidir. Herkes kahkahalarla boğulurken o sadece uzaktan hafif bir tebessümle, gurur duyarmışcasına izler.
 - Chanyeol: Hani bi ortamda hep bi tip vardır, herşeyi ayarlar, liderlik yapar ama aslında lider değildir. Sevdiğim bir üyedir ve çoğu şey de ya Chen'ıma ya da Kris'e gülmüşümdür. Ha bir de Baekhyun :)
 -Kai: Eniştenize 'merhaba' diyin.Kendisinin şu an haberi yok ama 2 senelik evliyiz. Ayrıca yere bakan yürek yakan dedikleri bu olsa gerek. Grup içerisinde sessiz, tatlı tatlı oyalanırken, şov dünyasında kabak çiçeği gibi açılan Kai'miz. Sahnede ateşli olmasını iyi biliyor oppam :)
 -Sehun: Yehet! Bilenler bilir, bilmeyenler de izleyerek öğrenebilir :) Kris'ten sonraki diğer bi cool adam. (bana göre).
 -Lay: Yalnız kovboyumuz, karizmatik gamzeleriyle konuşmasa da gözleri konuşuyor zaten. Diğer bi Çinli üyemiz.
 -Kris: İşte size en cool üyeyi, Galaxy' sinden koparılıp getirilen bir diğer Çinli üyemiz :) Cool dediysem herşey bakışlarda ve lafta kalıyor, icraata geçince gülmekten ölüyorsunuz. İzleyin ne dediğimi anlayacaksınız. En çok sana güldüm Kris ! (2014'te gruptan ayrıldı.)
 - Suho: Grubumuzun lideri, yardımsever bi üyemiz.
 -Baekhyun: Size grubumuzun maskotunu takdeim edeyim. Gerçekten bi anda patlattığı espriler, davranışları, komiklikleri ve kkaepsong! Yine aynı şekilde bu sözcüğü bilenler bilir, bilmeyenler izlesin. Çok gıcıklaştım :D Sana da çok güldüm sıpa!
 -Tao: Grubumuzun kavgacı erkeği. Ama öyle aklınıza habire hır gür kavga çıkaran biri aklınıza gelmesin. Dövüş sanatlarında usta olduğu için bi karizması var ama gelin görün ki konu hayalet olunca bir kelebek kadar savunmasız :) Ayrıca bir bir diğer Çinli üyemiz.
  Evet, böylece Exo'yu bitirdik.Bir de not düşmek isterim ki isimlerinin altında yazılan 'Exo-K' veya 'Exo-M' şudur: Grubumuz da Çinli üyeler de olduğu için şarkıların çince versiyonları da vardır. Bu yüzden Exo-M şarkıları çince söyleyen gruptur, Exo-K ise korece. Fakat hepsi yine bir gruptur. 'We are One!' sloganından da anlaşılacağı üzere.  Peki gelelim Exo Showtime'a :) Daha önce de söyledim
12 bölümlük bir Exo hayatı diyelim. Her hafta bir bölüm yayınlanıyordu. Tam olarak senesini hatırlamıyorum ama geçen senedir yayınlandığı tarih. Programın akışı genel de şöyle gidiyor, yayıncılar genelde fanları eğlendirecek onların isteğine göre program oluşturuyorlar. Merak edilenler soruluyor, tepkiler ölçülüyor, onları bi yere götürüyorlar. Her gün bir aktivite. Ve beni en çok sevindiren şey ise 12 üyenin de 12sinin öne çıkması ve aralarındaki iletişim inanılmaz güzel :) Şimdi bazı bulduğum karelere göz atalım :)

                                   
                                      Tao ile Luhan'ın sarıldığı an (mini bi The Heirs yaptılar)     
                                                                      


                                       Chen'in bu hali beni benden aldı ya, çok gülmüştüm




                                                D.O. ve Baekhyun sunucu, Xiumin konuk :)



                                         Chanyeol  ve doğumgününde ona alınan tüm eşyalar :)
                            
                                                                                                                                           Öpüldünüz**