24 Haz 2016

Sassy Go Go, 2015


          Eğer bu yaz için To the Beautiful You , Heartstrings, The Heirs gibi lise-gençlik dizileri düşünüyorsanız 12 bölümlük 'Sassy Go Go' bu beklentilerinizi yüzde yüz karşılayacak hiç şüpheniz olmasın. Bu dizi hakkındaki düşüncem eğer böyle dizileri seviyorsanız durmayın izleyin derim.

          Sevit Lisesi'nde bir grup tembel öğrencilerin bir grup çalışkan öğrencilerle arasındaki düşmanlığın daha sonra nasıl güzel bir arkadaşlığa dönüştüğünü izliyoruz. Ve tabi ki de her dizide olduğu gibi başrollerin arasındaki aşk kaçınılmaz.

         Dizide ara ara komedi, ara  ara dram görmek mümkün. izlemediyseniz alt paragraflara bakmamanızı öneririm zira spoiler yemek istemezsiniz, iyi seyirler :)



        * Dikkat !*  SPOILER içerir.

  
 Aklımda asılı kalanlar:
1. Dizide 'tembel' olarak nitelendirdiğimiz 'Real King' üyesi öğrencilere yapılan haksızlıklara siniriniz bozulabiliyor ki gerçeği yansıtmıyor sayılmazlar, çoğu özel okulda sıralaması yüksek öğrencilere birçok tölerans gösteriliyor.

2. Kang Yeon Doo ve Kim Yeol arasındaki ilişki size de çok masum gelmedi mi , tertemiz saf bir ilişki çok kıskandım :)

3. Kwon Soo Ah'ı izlerken gerçekten sinirim zıplıyordu, annesini izlerken zaten sinir hastası oldum. Son bölümlerde naptılar ettiler, intihar olayından sonra Kwon Soo Ah'ya kıyamaz oldum.

4. 
Yang Tae Bum hocaya , Kang Yeon Doo'nun seslenişiyle 'Seeem!' bayıldım. Keşke her okulda öyle hocalar olsa, gencin halinden anlayan, onunla arkadaş olabilen.

5. Ben bir sezon daha olmasını isterdim, tadı damağımda kaldı, en azından Real King tekrar kurduklarını gördüğümüz, daha sonrasında arkadaşlıklarının nasıl sürdüğünü izleceğimiz bi sezon olsa güzel olurdu, ' Ben sizinle 'biz' oldum.' repliğini unutamıyorum (Kang Yeon Doo,final)

 6.  Okulun içi, dışı, yurdu , yemekhanesi her bi yeri çok güzel değil miydi ? Öyle bir ortamda olsam 8 sene okuyabilirdim, harikaydı.

                                                                                                                                          iyi seyirler ^^

1 yorum:

Pallavi Gupta dedi ki...

It is a big and beautiful world. Most of us live and die in the same corner where we were born and never get to see any of it. I don’t want to be most of us. – Oberyn Martell, Game of Thrones

camping in kausani

Yorum Gönder