3 Haz 2016

Another Miss Oh, 2016


       Merhaba arkadaşlar, blogu boşladığımdan bu yana neredeyse bir yıl olacakmış neyse ki yaz tatilinin bana verdiği yetkiye dayanarak yeni dizilerime başlıyor, sizlere bilgi vermeye devam ediyorum. Nasılsınız, neler yapıyorsunuz ? Sayfada sağ sütunda bulunan ' Bana Ulaşın! ' kısmından haberleşebiliriz :)
        Ne izlesem diye girdiğim bir araştırmada karşıma çıkan ' Another Miss Oh' dizisini tek nefeste 8 bölümle sonlandırdım, güncel bir dizi kendisi şu an en son 8. bölümü yayınlanmış durumda.
       Kısaca özetleyeceğim. Dizimizde kızımızın adı 'Oh Hae Young' dur. Ses yönetmeni olan Do Kyung ile tanışırlar, kapı komşularıdır. Fakat Do Kyung ondan uzak durmak ister çünkü ona istemeden ve farkında olmadan bir kötülük yapmıştı ayrıca onu terk eden sevgilisinin adı da 'Oh Hae Young' dur üstelik kızımız onunla aynı liseye gitmiş ve çok kıyaslanmıştır, benliğindeki derin bir yaradır.
      Başrolleri seveceğinizi umuyorum, Oh Hae Young'da kendinizden parçalar bulacaksınız o ne kadar neşeli ve komikse, Do Kyung o kadar buz, kutupta yaşıyor inanır mısınız ?

   

       Söylemeliyim ki seveceğiniz değişik bir sürü tipleme var ben öncelik olarak evin ablasını Isa-dora lakaplı tiplemeyi çok seviyorum, ayrıca dizide Roommate tv programının ikinci sezonunda gördüğümüz, Kara grubunun tatlı gözdesi Heo Young Ji yer alıyor, iyi seyirler :)