20 Haz 2014

Yemekte Ramen Var !

  Ramen´i hemen hemen hepimiz biliyoruzdur, ben ilk yediğim zaman cok begenmistim, markete gittigimde 4-5 tane aliyordum ve aksamlari yemekten sonra ( evet yemekten sonra acikan bi insanim:) ) su isitir, yerdim. Peki nerelerde buluyordum, nerede yiyordum ?

  Carrefour´da ´Uzakdogu Mutfagi´ adinda bir reyon var. Bütün Japon, Cin , Kore sosu, atistirmaliklari herseyden var.  Ilk gördügümde mutluluktan havalara ucmustum. Hele ki  ´Kimchi´ kavanozunu görünce sevincten ölüyordum. Belki biraz pahali olabilir, 19.50 tl idi, bir artis göstermedigi sürece fiyatlar.

  Onun hemen alt reyonunda sira sira ramenleeer, cesit cesit, acili- acisiz. Ramenler de 3 ila 5 tl arasinda degisiyor.Asagida marketten aldigim ramen ve kimchi:



        Ramen´i bazen ise gidip restaurantta yiyorum. Tesadüfen Sultanahmet´te kesfettigim ´Chung Gi Wa´ adli bir Kore restauranti. Isletenleri de Koreli. Ahjummam var bi tane orada, cok tatli, ona bir kere `Annyonghaseyo´ dedim diye Korece´yi ana dilim gibi iyi sandi ve basladi benimle taramali tüfek gibi konusmaya :) Oradaki ramen fiyati da yanilmiyorsam 15 tl idi. Asagidaki fotografta orada yedigim bi ramen:


                                                                                             
                                                                                                                     Afiyet olsun´´