14 Şub 2014

To the Beautiful You , 2012



      Bir dizi daha bitti ve finalden sonra ' Of keşke bitmeseydi, iyi ki izlemişim! ' dedim. O zaman sizi bekletmeden hemen güzel dizimizden söz edelim :)
   Kang Tae Joon, dizimizin ana karakterlerlerinden biri, yakışıklı, cool, havalı çocuğumuz sporla uğraşmaktadır, uzun atlama yapmaktadır yani. Dünya çapında yapılan bi olimpiyatta 2.30 cm'lik yükseklikten atlayarak rekor kırmıştır. Ve o meşhur söz tüm dünyaya yayılır :D  'Mucize; çok çalışmanın diğer adıdır.'

Gu Jae Hee, ikinci ana karakterimiz, cici, tatlı bi kızımızdır. Amerika'da yaşamaktadır ve Kang Tae Joon'un bir hayranıdır,olimpiyatları izler, yurtdışında zor zamanlar geçirmiş, pek arkadaş edinememiş ve dışlanmıştır ve üzüldüğü zamanlarda Tae Joon'un meşhur sözünden güç alır. Fakat atletimiz Yips Sendromu olduğunu düşündükleri bi hastalığa yakalanır ve spora bi süre belki de hayatoı boyunca ara vermesi gerekmektedir. Kızımız da onun tekrar atladığını görebilmeyi ve ona yardım edebilmeyi kendine görev edinerek Kore'ye Tae Joon'un yanına gitmeyi kafasına koyar. Fakat Tae Joon erkek lisesinde okumaktadır. O yüzden onunla aynı okula gidebilmek için saçlarını kestirir, kayıt-nakil işlemlerini halleder ve hanım hanımcık kızımız bebek yüzlü bir oğlana dönüşerek Kore'ye gider. Ve en güldüğüm sahnelerden biridir, çocuğa ilk günden felaket rezil olmuştu :D :D

   Cha Eun Kyul, dizide çok sevdiğim bi tiplemeydi. Çok tatlı, morali yerin dibinde bile olsa daima gülen ve her anını çekerek sosyal hesabına yollardı :D Eun Kyul ile Jae Hee iyi arkadaş olurlar, çünkü ilk günden diğre öğrenciler yeni nakil öğrenciyle uğraşırlar fakat Eun .Kyul ona öyle davranmaz böylece aralarında bi dostluk başlar. Haa bu arada kızımızda yurda yerleşir ve bakın kimin odası boş ve müsaittir? Tabi ki Tae joon !
 
Jae Hee, yurtta bazen zor zamanlar geçirir ama komik, o sahnelerde çok gülmüştüm. Eun Kyul ve yurt başkanı kendi odalarındaki tuvalet dolu olunca direk bizimkilerin tuvaletlerini kullanıyorlardı ve kızın yanında hem de hiç utanmadan yapıyorlardı tabi ki Jae Hee ' Ben kızım, gidin başka yerde yapın' diyemez ve çıkın bu çok ahlak dışı diyebilirdi sadece ve onlar çıkmazdı :D
 
   Ya Tae Joon napıyordu? Kıza bir pislik gibi davranıyordu hatta onu bikaç kere odasından kovdu, üstüne çantayı da fırlattı resmen :/ Ama her seferşnde odaya geri dönmesinin bir yolu mutlaka oluyordu bu da işime gelir zaten ikisinin komik ve hoş anılarını izlemek çok güzeldi. Zaten sonra bi hoşlanmalar falan ^^

   Aklımda asılı kalanlar :


   1.  Kızımız her seferinde onun tekrar atladığını görebilmek için herşeyini verebileceğini, ona bi borcu olduğunu söyleyip durdu hani onun yüzünden mi hastalandı da bişey mi oldu ben mi kaçırdım bilemiyorum :)
 
  2.  Oğlan görünümlü kızımızın kız olduğu o kadar belliydi ki bi gülüşünden anlayabilrisiniz. Tam bir güzellik yüzü, davranışlar da aynı şekilde. Sonra düşündüm ben burda yapsam böyle saniyesinde ortaya çıkarım fakat yine sonra düşündüm orda erkekler kendilerine bakıyorlar ve bebek yüzlü olmak sıradışı bişey değil. Aman neyse işte :D

 3. Eun Kyul !! Sen o kadar tatlı , bir o kadar sevimli, seviyorum seni :D Reddedilmesine çok üzüldüm ben bile üzüldüm o üzüldüğünü belli etmedi ve hep güldü canım ya, onu cidden çok seviyodum, pozitif  kişilik :)

                                                                                                             ** Öpüldünüz

0 yorum:

Yorum Gönder