8 Şub 2014

SS501 den farklı bir tarz, Park Jung Min !


  Park Jung Min'in SS50'den farklı bi tarzı var ve solo albüm yapmış. İlk dinlemeye başladığımda şarkılarına ve tarzına bayılmıştım, bikaç gündür aklımdaydı yazmak bugüne kısmetmiş :). Diğer bi garibime giden şey şarkıların çoğu Japonca, solo kariyerini orada yapmış. Grubun şarkılarını da çok seviyorum fakat kendi şarkılarının türü biraz daha rock müziğe hitap ettiği için de ilgimi çekiyor, elektro gitar solo kısımları çok hoş ^-^
  Evet biraz geçmiş kariyerinden bahsedelim, biraz araştırdım (ilk defa üşenmedim:D) ve şu bilgileri buldum :) :

  - 3 Nisan 1987' de, Seul' de doğmuş Jung Min' imiz. ( benimle aynı burç uu ^^ )
  - SS501' e 2005 yılında katılmış ve üye seçmelerinde 2. olmuş.
  - Solo kariyerine Japonya'da 'Bonds of Boys'(2010) müzikali ile devam etmiş. Şimdi anladım neden şarkılarının Japonca olduğunu :)
  - 'Fondant Garden' isimli bi kore-tayvan dizisinde yer almış.
  - 2012 yılında Romeo ismiyle Japonya' da yeni bi albüm çıkarmış ve hayranlarını şaşırtmış.
  - 2012 yılının Kasım ayında Romeo karakterinden çıkarak Kore'de albüm çıkarmış ve 
' Beautiful '  için klip çekmiş ve hayranları tekrar şaşırmış. Ben bu şarkıyı eskileri kadar beğenmedim ama seçim size kalmış :)

 
   Benim beğendiğim şarkıları: Şarkıları dinlemek için şarkıların üzerine tıklayınız :)
   - Devil 
   - Give Me Your Heart
   - No Turning Back
                                                                                                               Öpüldünüüz **

0 yorum:

Yorum Gönder